![]() |
V zadnjih dneh se je povečalo število članov, ki so želeli nekaj kupiti preko spletne trgovine in pri tem ostali tako brez denarja kot brez naročenega blaga!
Za ogled celotnega članka klikni na VEČ.
|
V Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) ugotavljajo, da imajo potrošniki ob vse večjem številu spletnih nakupov tudi vse več težav. Kljub temu menijo, da se je določenim težavam mogoče izogniti tako, da potrošniki vnaprej preverijo, od koga kupujejo stvari ali storitve.
Kot so sporočili iz zveze, Evropski potrošniški center potrošnikom svetuje, naj se za spletni nakup odločijo le, če poznajo prodajalca. Za spletni nakup naj se odločijo, če razumejo jezik, v katerem so napisani podatki, preverijo pa naj tudi postopek za odstop od nakupa, kako je z garancijo, servisom in ali prodajalec zagotavlja plačevanje v varnem načinu.
Evropski potrošniški center svetuje še, naj kupci spletnim trgovcem posredujejo le najnujnejše podatke in da naj si vse informacije o posameznem spletnem nakupu natisnejo in shranijo.
Težave pri nakupu potrošnikov preko spleta niso redkost
Mreža evropskih potrošniških centrov letno obravnava približno 31.000 pritožb, pri čemer si jih dobra polovica nanaša na spletne nakupe. Podobne številke zaznavajo na Evropskem potrošniškem centru. V Sloveniji se je lani 45 odstotkov pritožb nanašalo na spletni nakup, so še sporočili iz zveze potrošnikov.